Przejdź do treści

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - szczegóły oferty | Centrum Pracy Seniorek i Seniorów

Strona główna/Oferty pracy/PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - szczegóły oferty

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA Nr ref. 129/21

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA
Ważność oferty
od 2021-03-24 do 2021-04-29
Nr ref.
129/21
Płaca
do uzgodnienia z pracodawcą

Naszym pracownikom oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę na czas długotrwałego zastępstwa w wymiarze 0,875 etatu,
  • pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
  • trzynastą pensję i dodatek stażowy,
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
  • miejsce pracy: Gdańsk, Osowa

Twoim zadaniem będzie:

  • profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych
  • aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym
  • bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego
  • sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenie średnie
  • znajomość obsługi komputera
  • znajomość pakietu pakiet MS Office na poziomie podstawowym
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta i sprzedaży

Opis

POCZTA POLSKA S.A. poszukuje pracownika na stanowisko: PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z Centrum Pracy Seniorek i Seniorów tel. 58 500 56 34 lub przez formularz zgłoszeniowy.

Kontakt do oferty:

Zainteresowane osoby proszone są o kontakt z Centrum Pracy Seniorek i Seniorów.

W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji".

Uprzejmie informujemy, że Centrum Pracy Seniorek i Seniorów skontaktuje się tylko z wybranymi Kandydatami.

do góry