ASYSTENT OBSŁUGI KLIENTA - szczegóły oferty | Centrum Pracy dla Seniorek i Seniorów

Strona główna/Oferty pracy/ASYSTENT OBSŁUGI KLIENTA - szczegóły oferty

ASYSTENT OBSŁUGI KLIENTA Nr ref. 429/19

ASYSTENT OBSŁUGI KLIENTA
Ważność oferty
od 2019-08-13 do 2019-09-20
Nr ref.
429/19
Płaca
2500 brutto + premia zł

Naszym pracownikom oferujemy:

  • umowę o pracę
  • pracę według ustalonego grafiku 

Twoim zadaniem będzie:

  • obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych
  • aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym
  • bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego
  • sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży

Oczekujemy od Ciebie:

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych
  • wykształcenie min. średnie
  • dyspozycyjność do pracy zmianowej
  • obsługa komputera
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Opis

Poczta Polska SA poszukuje pracowników na stanowisko: ASYSTENT OBSŁUGI KLIENTA.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z Centrum Pracy Seniorek i Seniorów tel. 0 800 125 155 lub osobiście ul. Grunwaldzka 30/32 w Gdańsku lub przez formularz zgłoszeniowy

Kontakt do oferty:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku aplikowania.

W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji".

Uprzejmie informujemy, że Centrum Pracy dla Seniorek i Seniorów skontaktuje się tylko z wybranymi Kandydatami.

do góry