SPECJALISTA/KA DS. ADMINISTRACYJNYCH Nr ref. 763/23

- Ważność oferty
- od 2023-05-25 do 2023-06-26
- Nr ref.
- 763/23
- Płaca
- do uzgodnienia z pracodawcą
Naszym pracownikom oferujemy:
- miejsce pracy: Gdańsk, Przymorze
- pracę wg grafiku ustalonego z pracodawcą (praca zaczyna się między godziną 07:00 a 09:00)
- umowę o pracę
Twoim zadaniem będzie:
- administrowanie i opieka nad obiegiem dokumentów związanych z płatnościami czynszowymi
- przygotowywanie umów, pism i porozumień na rzecz wynajmujących
- prowadzenie bieżącej korespondencji z zarządcami budynków, spółdzielniami
- współpraca z działem technicznym w zakresie usterek oraz awarii
- współpraca z działem marketingu w zakresie oznaczenia lokalu
- prowadzenie, uzupełnianie i nadzorowanie baz danych
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe (kierunki: administracja, zarządzanie)
- doświadczenie na podobnym stanowisku z obszaru administrowania nieruchomościami i/lub zawieraniu umów na media
- mile widziany ukończony kurs Zarządcy Nieruchomości
- znajomość pakietu MS Office
- komunikatywność
- samodzielność
- dokładność
Opis
Firma Gemini Polska poszukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA/KA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z Centrum Pracy Seniorek i Seniorów tel. 58 500 56 35 lub osobiście Gdańsk, Al. Grunwaldzka 30/32 lub przez formularz zgłoszeniowy.
Kontakt do oferty:
Zainteresowane osoby proszone są o kontakt z Centrum Pracy Seniorek i Seniorów.
W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji".
Uprzejmie informujemy, że Centrum Pracy Seniorek i Seniorów skontaktuje się tylko z wybranymi Kandydatami.