Centrum Pracy Seniorek i Seniorów wznawia bezpośrednią obsługę klientów
W połowie marca br. Gdański Urząd Pracy, podobnie jak wiele innych instytucji, zmuszony był do rezygnacji z prowadzenia bieżącej obsługi klientów ze względu na COVID-19. Od 1 października się to jednak zmieni. Wznowiona zostanie zarówno obsługa seniorów, jak i przedsiębiorców. Wizyty w CPSiS będą jednak odbywały się po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty przy zachowaniu wszelkich zasad.
Zasady bezpieczeństwa
Ograniczenia wdrożone wskutek pandemii COVID-19 zostaną zniesione 1 października.
Od 1 października ponownie możliwa będzie bezpośrednia obsługa klientów, przy zachowaniu niezbędnych zasad ostrożności. Tym samym przypominamy seniorom oraz przedsiębiorcom, że na terenie Centrum Pracy Seniorek i Seniorów obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa oraz utrzymywania bezpiecznej odległości 2 metrów między innymi klientami. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo wdrożyliśmy także wiele innych rozwiązań pomagających chronić nas wszystkich przed groźnym wirusem. Został zainstalowany dystrybutor z płynem dezynfekcyjnym, a na stanowiskach doradców zamontowano przeźroczyste przegrody.
Podczas wizyty w Centrum Pracy Seniorem i Seniorów obowiązuje nakaz noszenia maseczek i zachowanie bezpiecznego odstępu
Obsługa klientów możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty na określony dzień i godzinę. Osoby, które pojawią się w późniejszej godzinie, nie będą mogły być obsłużone. Klienci zainteresowani wizytą w CPSiS prosimy o kontakt pod numerem tel.: 0 800 125 155 lub 58 500 56 36.
Konsultacje z doradcą klienta Centrum Pracy Seniorek i Seniorów możliwe będą po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty i określeniu daty oraz godziny spotkania
Obsługa pracodawców
Do bezpośredniego kontaktu, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty, zapraszamy również pracodawców. Prosimy o kontakt pod numerem 0 800 125 155 lub 58 500 56 36, 58 500 56 34 lub